De zomer in hun bolletjes.

5:27:00 PM

      

Nu het buiten ook even lekker warm is, hebben deze 2 dametjes ook de zomer in hun bolletjes.
Ze kozen voor lekkere frisse zomer kleertjes en blote voetjes.
Heerlijk samen op een bankje genieten van het zonnetje.


Omdat het soms toch nog wat fris kan zijn zijn wilde ze toch graag een shirtje onder haar jurkje.
Maar op warme dagen kan ze natuurlijk haar jurkje ook zonder shirtje aan.


Als een echt dametje, wilde ze graag een kantje onderaan haar shirtje.
Staat zo leuk als ze het draagt zonder jurkje er over heen.

De kleinste van de twee wilde ook zo'n mooi kantje onderaan haar shirtje maar ook langs haar halsje koos ze voor iets moois.


Het jurkje en het broekje komt van het patroon: Flower Girl patroon.
Het witte shirtje heb ik gemaakt met het gratis poppenpatroon, ik heb de mouwtjes iets langer gemaakt.

GRATIS Flower Girl Patroon    Gratis Poppen Patroon

Ons klein vriendinnetje kreeg kleertjes die ik maakte met het patroon Little sisters.
Voor haar maakte ik de mouwtjes wat korter.


Liefs,
Yvonne.

You Might Also Like

2 comments

  1. hallo,
    het ziet er allemaal heel leuk uit en ik zou graag gauw aan de slag gaan om leuke poppenkleertjes te maken voor mijn kleindochters.
    maar hoe kom ik aan de patronen?

    Groet,
    Ria

    ReplyDelete
  2. Alle patronen zijn hier te vinden: https://wollyonline.ecwid.com/

    ReplyDelete